|
| | Dwudziestka wybranych | |
|
+4Elensefar PajTajster Turmion LvL100EtC 8 posters | Autor | Wiadomość |
---|
LvL100EtC Astralny Wartownik
Posty : 518 Rasa : Nieumarli Wiek : 28 Skąd : Zambrów Dołączył : 21/06/2011
| Temat: Dwudziestka wybranych Czw Lis 01, 2012 12:30 pm | |
| Witajcie! Jako, z okazji świąt wszystkich zmarłych życzę wam wszystkiego najlepszego. (troche to brzmi jakbym był nekrofilem ) Żartuje, z okazji, że mam troche wolnego czasu organizuję konkurs, żebyście czasem nie zasneli na tym forum. Konkurs będzie nazywał się w pełnej nazwie Dwudziestka wybranych Bohaterów stworzonych przez was. Czyli innymi słowy; dwudziestu bohaterów zaprezentowanych na forum postaram się wstawić do naszej nowej mapy. Czas na formalności; Maks. model bohatera - 270 KB (maks 300 z ikoną bohatera, ikoną zaklęć itp) Maks. zaklęć na bohatera - 3 zwyczajne, 1 ultimate, 1 bierne (pasywne, przypisane do bohatera, bezpoziomowe) Brak wulgarnych nazw w imieniach czempionów. Bez zbytnio wymagających zaklęć lub wymalowanych zaklęć. Schemat do przedstawienia waszych bohaterów; 1. Rasa: 2. Nazwa: 3. Klasa: (To na pasku poziomu) 4. Ikona: 5. Model: 6. Zaklęcia: • 0 - bierna • 1-3 - zwykłe • 4 - ultimate 7. Historia: (do 15 zdań) 8. (Optionalne) Skala overpowered: (0-10) Dodatkowe komentarze: | |
| | | Turmion Wyzwolony
Posty : 26 Rasa : Nocne Elfy Wiek : 25 Skąd : Pomorskie Dołączył : 15/09/2012
| Temat: Re: Dwudziestka wybranych Czw Lis 01, 2012 6:31 pm | |
| 1. Rasa: Nieumarły 2. Nazwa: Amaducias 3. Klasa: (To na pasku poziomu) Upadły Anioł 4. Ikona: Amaducias5. Model: Amaducias6. Zaklęcia:• 0 - bierna:Atak Mroku - każdy atak Amaducias'a zwraca mu 1% własnego zdrowia • 1-3 - zwykłe:Mroczne Cięcie - przyzywa duszę z ziemi, i rzuca w nią we wroga, zadając 200/400/600 pkt obrażeń Apokalipsa - upadły anioł przewiduje przyszłość, przez co jego następny atak ogłuszy przeciwnika na 2/3/4 sekundy Kula Ciemności - przywołuje kulę ciemności, która spowalnia przeciwnika o 15/25/35 % i zadaje 50/100/150 pkt obrażeń • 4 - ultimate:Krwawy Cios - bohater unosi kosę wzwyż, przez co wybranemu wrogiemu bohaterowi zabiera 1/3 życia 7. Historia: (do 15 zdań) Amaducias... nie miał ciekawej przeszłości. W zasadzie, nigdy jej nie miał. Nigdy nie zaznał szczęścia, smutku, ani bólu. Kiedyś był człowiekiem, zwanym jako Adam. Jego matka i ojciec zmarli, kiedy on miał 8 lat. Zamordowano ich. Adam mścił się na wszystkich, zabijał, mordował. Kiedy ludzie za karę wrzucili go do wulkanu - on powstał, jako Amaducias - Upadły Anioł. Anioł bólu, śmierci i rozpaczy. 8. (Optionalne) Skala overpowered: (0-10) 6 Dodatkowe komentarze:Więc tak; zrobię to w punktach, żeby było bardziej przejrzyście: -wygląd ataku Niszczyciela; -skalowanie 1.15; -regenerowanie życia tylko na ziemiach nieumarłych; -głos Varimathras'a, -walka na dystans, -główny atrybut: inteligencja.
Ostatnio zmieniony przez Turmion dnia Czw Lis 01, 2012 8:31 pm, w całości zmieniany 2 razy | |
| | | PajTajster Gladiator
Posty : 151 Rasa : Orkowie Dołączył : 11/11/2011
| Temat: Re: Dwudziestka wybranych Czw Lis 01, 2012 7:41 pm | |
| Imię: Karne (wymawia się inaczej)
Klasa: Nekromanta Wyższego Stopnia
Rasa: Ludzie
Ikona: Nekromanta.
Model: Nekromanta
Walka: Na dystans (Wolnowaty atak dość z uwagi na wiek :P)
Zasięg: No cóż, tak około na zasięg łuczniczki lub strzelca.
Główny Atrybut: Inteligencja
Zaklęcia: 1. Posługiwanie się szkieletami: Poziom 1. Szkielet(Ten zwykły, mało życia i maksymalnie można mieć tylko 1) Poziom 2. 2 Szkielety( Zwykłe, ale więcej życia i większe obrazenia, Max. ilość - 2) Poziom 3. 3 Szkielety(Mocniejsze, dość dużo życia i obrażeń, Max. ilość szkieletów - 3)
2. Reinkarnacje wyższego stopnia: Poziom 1. Szkielet Mag( Atakuje z dystansu, ogniem lub lodem lub wodą(1 szkielet - 1 żywioł). Mało życia i max. ilość 1 szkielet) Poziom 2. 2 Szkielety magów(j/w, więcej hp i większe obrażenia od danego im żywiołu(to ma się losować jakiego mają użyć) Poziom 3. 3 Szkielety magów( j/w, dużo hp i duże obrażena)
3. Przyzwanie Golema: Poziom 1. Kamienny Golem (Dużo hp i duży dmg [można zerżnąć tego golema co już jest]. Poziom 2. Golem Krwi (Sporo hp ale mały dmg, ponieważ każdy atak kradnie zdrowie i oddaje dla Golema lub dla jego właściciela [Skin: Zwykły kamienny golem tylko czerwony]). Poziom 3. Ognisty Golem (Dużo hp i duży dmg, podpala osoby wokół siebie[można zerżnąć Infernusa]).
Spell Ultimate: Zęby: Strzela w daną jednostkę ostrymi kłami, przebijają się przez szeregi wroga mordując każdego na swej drodze(Naprawdę ogromny powinien być dmg by takiego Morzana nawet zabolało).
Alternatywna wersja Ulti: Średni dmg ale można puszczać co chwilę robiąc mały spam.
Zaklęcie wrodzone: Możliwość rzucenia klątwy na jednostkę która obniża pancerz i zmniejsza zadawane obrażenia.
Historia: Karne po pokonaniu potężnego demona gdzieś zaginął, po 100 latach (tak!) znalazł kontynent Azeroth, który jak on sam nazwał "Jest to miejsce pełne zła i nieczystości którego niestety już nie oczyszczę *kaszel*". Postanowił jednak zamieszkać w małym szałasie nieopodal wioski ludzkiej. Ludzie widzieli co on potrafił wyczyniać. Za jego machnięciem ręki z ziemi powstawały kamienne potwory, niektóre ociekały krwią a jeszcze inne płonęły jakby wróciły z piekła. Pewnego dnia bandyci zaatakowali wioskę, po zrabowaniu dóbr podeszli do chaty Karne'a. Otworzyli drzwi i pierwszy szereg przebiły latające kły, padli z przerażaniem na ziemię. Reszta została przeklęta przez nekromantę, po czym zamordowały ich jego potwory. Z ciał zaś utworzył 6 szkieletów, pierwsza trójka posługiwała się znakomicie bronią, a pozostałe wyrzuciły broń i w swoich rekach utworzyły magiczne kule którymi się posługiwały. Jego mistrzostwo nekromancji pozwalało mu żyć ile mu się podobało. Zapytany czemu tak długo żyje, odpowiedział: "Dopóki dopóty zło nie odejdzie z tego świata, będę żył wiecznie.". Ale rzecz straszna się stała, innego dnia Karne został zaatakowany przez siły Plagi. Nie dał się im przejść na drugą stronę, inni nekromanci byli niczym w porównaniu do niego, zaś Lisze mogły tylko pomarzyć o takiej mocy. W końcu został pozbawiony swych mocy do walki. Pamięta jeszcze dużo... ale musi się z powrotem wszystkiego nauczyć i przypomnieć....
Skala Overpowered: Myślę że około 8 gdy dobije wszystkich umiejętności.
Jest to prawie czysto zerżnięta moja postać z Diablo II, z małymi poprawkami, bo wszystkie skille Nekromanty z DII nie byłyby tu raczej możliwe do dodania...
(Skopiowałem swój stary post konkursu który był nierozstrzygnięty.) | |
| | | Elensefar Zbrojny
Posty : 79 Rasa : Krasnoludy Wiek : 111 Skąd : Z Polski Dołączył : 07/04/2012
| Temat: Re: Dwudziestka wybranych Czw Lis 01, 2012 10:40 pm | |
| 1. Rasa:Człowiek 2. Nazwa:Kahlan (czyt. Kejlen) 3. Klasa: Czarodziejka 4. Ikona:Czarodziejka 5. Model: http://www.hiveworkshop.com/forums/models-530/highelfsorceress-216427/?prev=d%3Dlist%26r%3D20%26c%3D3%26t%3D2]Kahlan6. Zaklęcia: Bierne: -Księga Zaklęć (zaklęcia takie jak w przedmiocie Księga Czarów/Zaklęć, nie pamiętam jak to się dokładnie nazywało :P) -Aura Świetności -Rozwidlona Błyskawica -Błyśnięcie Ultimate: Wskrzeszenie 7. Historia: Kahlan jako mała dziewczynka, mając zaledwie 7 lat została odebrana rodzicom przez tajemniczych magów i została zawieziona do tajemniczej krainy, gdzieś poza kontynentem Azeroth. Magowie ci sądzili, że zdołają ją nauczyć mocy, która sprawiałaby że dotyk dziewczyny zabierałby wolę zaczarowanym ludziom, więc mogłaby im rozkazywać, a ci "zauroczeni" byliby silniejsi, za sprawą tej magii. Gdy osiągnęła 14 lat zdołała wykraść księgę czarów, dzięki której uciekła. Gdy w końcu dotarła do Azeroth dowiedziała się, że jej rodzinna wioska została zamordowana przez szajkę tamtejszych bandytów. Postanowiła więc udać się do Dalaranu i nauczyć się tam jeszcze więcej zaklęć, a w końcu, gdy osiągnęła wiek dorosły i ukończyła szkolenie na czarodziejkę ruszyła zemścić się na rozbójnikach, którzy zamordowali jej rodzinę. 8. (Optionalne) Skala overpowered: (0-10)6-7 Dodatkowe komentarze: -Atakuje na odległość -Głos Czarodziejki -Główny Atrybut- Inteligencja
Ostatnio zmieniony przez Elensefar dnia Sro Gru 26, 2012 8:37 pm, w całości zmieniany 3 razy | |
| | | Alexander[PL] Szeregowy
Posty : 60 Rasa : Ludzie Wiek : 26 Skąd : Kraków (Ruczaj) Dołączył : 19/10/2011
| Temat: Re: Dwudziestka wybranych Pią Lis 02, 2012 9:53 pm | |
| Pomyślcie co ja wymyślę | |
| | | Elensefar Zbrojny
Posty : 79 Rasa : Krasnoludy Wiek : 111 Skąd : Z Polski Dołączył : 07/04/2012
| Temat: Re: Dwudziestka wybranych Pią Lis 02, 2012 10:01 pm | |
| Zrobiłem drugiego hero. 1. Rasa:Ork 2. Nazwa:Zelgor 3. Klasa: Kapitan Orków 4. Ikona: http://www.hiveworkshop.com/forums/icons-541/btnjuggernaut-222381/?prev=r%3D20%26d%3Dlist%26page%3D85. Model: http://www.hiveworkshop.com/forums/models-530/orc-brutelord-199234/?prev=search%3Dorc%2520brutelord%26d%3Dlist%26r%3D206. Zaklęcia: -Brak biernej -Miażdżący Cios (to co robi, że ataki są obszarowe) -Uderzenie Krytyczne -Rzut toporem (tak jak rzut młotem, spell: http://www.hiveworkshop.com/forums/spells-569/axe-throw-v2-1-a-148028/?prev=search%3Dthrow%2520axe%26d%3Dlist%26r%3D20) Ultimate:Trzęsienie Ziemi 7. Historia: Zelgor urodził się w dniu, w którym Durotan zginął. Od dziecka był trenowany na wojownika przez najlepszych wojowników klanu Frostwolf. Jednym z jego nauczycieli był kapitan Nazgrel, od którego nauczył się nie tylko sztuki walki, ale także jak dowodzić oddziałem, czy tropić zwierzynę. Po kilku latach Thrall mianował go kapitanem głównych sił obronnych Orgrimaru. Dostawał od Thralla różne misje specjalne. Nazgrel był dla niego jak brat, pomagał mu wykonywać zadanie zlecone przez wodza i wspierał go w chwilach kłopotów. Większość z poleceń Thralla polegała na wyeliminowaniu kryjówek zbuntowanych orków, wspierających demony. 8.Skala overpowered: 7 Dodatkowe komentarze: -Atakuje wręcz -Główny Atrybut-Siła -Głos Orka kapitana (z Przebudzenia) Alexander, zgaduje, że postać do twojego erp? xD
Ostatnio zmieniony przez Elensefar dnia Pią Lis 02, 2012 11:08 pm, w całości zmieniany 4 razy | |
| | | Alexander[PL] Szeregowy
Posty : 60 Rasa : Ludzie Wiek : 26 Skąd : Kraków (Ruczaj) Dołączył : 19/10/2011
| Temat: Re: Dwudziestka wybranych Pią Lis 02, 2012 10:07 pm | |
| Zamierzam połączyć jedno z drugim ;) I myślę, że mi się to uda. Zaraz zobaczysz. | |
| | | Azitrox Kanonier
Posty : 242 Rasa : Maginowie Wiek : 27 Skąd : Lubawka Dołączył : 19/10/2011
| Temat: Re: Dwudziestka wybranych Pią Lis 02, 2012 10:51 pm | |
| Jak bym umiał to bym zrobił ;_; | |
| | | Sky_devil Astralny Kapłan
Posty : 238 Rasa : Barbarzyńcy Wiek : 26 Skąd : Gdów Dołączył : 13/10/2011
| Temat: re:Dwudziestka wybranych Sro Lis 07, 2012 3:37 pm | |
| Pora wpierdzielić się i tutaj. Nekromantę Paja skądś znam, chyba z Diabolo 2. :P
Imię: Tazar Klasa: Majarz Rasa: Ork Atrybut główny: inteligencja kona: http://www.hiveworkshop.com/forums/icons-541/btnherogrimreaper-58362/?prev=search=Orc undead&r=20&d=list&page=11 Model: http://www.hiveworkshop.com/forums/models-530/orcbonecollector-164004/?prev=c=1&t=1&r=20&d=list&page=3 Zasięg i animacja ataku: Zasięg 450, a animacja ataku Banshee Zaklęcia: Bierne: Pożeracz snów: Tazar czerpie moc z marzeń jednostek, które atakuje, co odbiera im 5% szybkość ataku oraz 3% obrażeń[i przekazuje sobie, jeśli niemożliwe lub zbyt OP to bez tego]. Działa 4s. Każdy kolejny atak odnawia efekt. Ikona: http://www.hiveworkshop.com/forums/icons-541/btnstarblast-221625/?prev=t=14&r=20&d=list&page=6 Skill 1: Zew Świata Koszmaru: Wysyła wzmocniony atak, zadający dodatkowe obrażenia. Nakłada na 2s efekt uciszenia. Obrażenia: Lvl 1: 70[cd 7s] Lvl 2: 85[cd 8,5s] Lvl 3: 100[cd 10s] Ikona: http://www.hiveworkshop.com/forums/icons-541/btnarcanebolt-223780/?prev=t=14&r=20&d=list&page=4 Animacja ataku Kuli Korupcji. Zasięg umiejętności = zasięg ataku.
Skill 2: Aura Snu: Tazar wpyła na sojuszników, zapewniając im spokój umysłu, co powiększa ich atak o 5/10/15. Animacja Aury Wytrzymałości[Wódz Taurenów] Ikona: http://www.hiveworkshop.com/forums/icons-541/btnarcaneblast-223779/?prev=t=14&r=20&d=list&page=4
Skill 3: Uśpienie: Tazar usypia wroga lub sojusznika[wtedy leczy mu 1% HP/s] na 10s. Atak przerywa sen. Ikona: sami wiecie.
ULTIMATE: Ikona: http://www.hiveworkshop.com/forums/icons-541/btntwilightburstv2-218765/?prev=t=14&r=20&d=list&page=7 Staw czoła swym koszmarom:[opcja pierwsza] Tazar materializuje najgorsze koszmary wybranego wroga w postaci Zmory. Zmora ma atak równy 65% statystyk wybranego wroga[można użyć na bohaterach, ale oczywiście nie ma wtedy siły, zręczności i inteligencji. Ma po prostu 65% jego HP, ataku, pancerza i szybkości ataku, ale szybkość ruchu zawsze jest średnia].
[Opcja druga]: Tazar przywołuje Zmore atakującą jego wrogów. Statystki Zmory: 1400 HP, 66-66 ataku chaosu, 8 pancerza ciężkiego, szybkośc ataku: duża, ruchu: średnia. W obu opcjach Zmora istnieje przez 90s. Zawsze ma też zdolnośc krytycznego uderzenia[lvl2 Mistrza Ostrzy] i Ukrycia[jak lvl3 Wilków Cienia Wróżbity Orków]. Cd: 100s. Przygotowanie zawsze trwa 3s. Cel musi znajdować się w zasięgu ataku. Model: Upiorny Wilki, powiększony o połowę , wyglądający jak po ożywieniu z ulti Rycerza Śmierci. Ikona Wilka Cienia[skill Wróżbity].
Skala OP: 5-6,5
Historia: Tazar urodził się w czasach wojny Ludzi i Orków. Od zawsze był inny od swych pobratymców, co wyróżniało go nawet w gronie Szamanów w którym niegdyś się znajdował. Jego dziwną i niespotykaną cechą była umiejętność wpływania na sny innych. Z świata czyichś marzeń umiał zrobić koszmar, co Szamani jego plemienia uznali to za dar, który pomoże im pokonać Przymierze. Wysłali więc Tazara na spotkanie z duchami swych przodków, by nauczył się panować nad swoim darem. Ork wrócił lecz.. był czymś więcej niż dawniej. Zmieniło się nie tylko jego wnętrze, lecz także wygląd, a rozmowa z nim przypominała największy koszmar, jaki można sobie wyobrazić. Tazar przybrał zaszczytny tytuł Najwyższego Szamana, ale sam kazał się nazywać Majarzem. Wiedząc, czego oczekuje od niego reszta plemienia, odmówił. Twierdził bowiem, że jego umiejętności nie służą tylko do czynienia mordu, a po długiej wędrówce na okresie swej próby, zrozumiał, że jest ona potężna i nie można z niej tak lekkomyślnie korzystać. Rozgniewani Szamani zgodnie postanowili, że nie potrzebny im jest Majarz, który nie umie użyć swej mocy dla potrzeb swoich braci, co niedługo potem doprowadziło Tazara do wygnania. Losy Tazara nie były potem znane, aż pojawił się nagle w...
Ostatnio zmieniony przez Sky_devil dnia Czw Lis 08, 2012 5:03 pm, w całości zmieniany 2 razy | |
| | | Elensefar Zbrojny
Posty : 79 Rasa : Krasnoludy Wiek : 111 Skąd : Z Polski Dołączył : 07/04/2012
| Temat: Re: Dwudziestka wybranych Sro Lis 07, 2012 6:01 pm | |
| | |
| | | kalisz13 Szeregowy
Posty : 50 Rasa : Demony Skąd : Nie powinno to nikogo obchodzić Dołączył : 15/10/2012
| Temat: Re: Dwudziestka wybranych Sob Gru 15, 2012 9:09 pm | |
| | |
| | | Elensefar Zbrojny
Posty : 79 Rasa : Krasnoludy Wiek : 111 Skąd : Z Polski Dołączył : 07/04/2012
| Temat: Re: Dwudziestka wybranych Sro Gru 26, 2012 8:17 pm | |
| | |
| | | kalisz13 Szeregowy
Posty : 50 Rasa : Demony Skąd : Nie powinno to nikogo obchodzić Dołączył : 15/10/2012
| Temat: Re: Dwudziestka wybranych Nie Lut 17, 2013 10:58 am | |
| 1. Rasa: Nieumarły 2. Nazwa: Kazael 3. Klasa: (To na pasku poziomu): Wyklęty 4. Ikona: Bies Podziemi 5. Model:http://www.hiveworkshop.com/forums/models-530/crypt-warlock-197086/?prev=c%3D4%26t%3D2%26r%3D20%26d%3Dlist%26page%3D3 6. Zaklęcia: • 0 -Powolna trucizna •1-3: -Przyzwanie pająków 1/2/3 (wzywa jadowite pająki, wraz z lvl zmieniają się jednostki i ich ilość) -Demoniczny uchwyt 1/2/3 http://www.hiveworkshop.com/forums/spells-569/demons-grip-v0-2-a-226293/?prev=d%3Dlist%26r%3D20%26t%3D62-Wampiryczna aura 1/2/3 • 4 -Palec Śmierci 7. Historia: (do 15 zdań): Kazael był kiedyś człowiekiem, należał do bardzo bogatego szlacheckiego rodu. Gdy tylko zaczął się starzeć szybko pojął, że niedługo zginie, więc szukał metod na odmłodzenie. Pewien mroczny podróżnik wyjawił mu sekret na wieczne życie. Musiał poświęcić młodą dziewicę, która nigdy nie poznała zła. W tym celu wykradł swemu bratu córkę i poświęcił ją, aby stać się wieczny. Niestety podczas rytuału coś poszło nie tak i przybrał postać potwora, jakim był za życia, a tym samym nie dokończył rytuału. Synthia nie umarła, lecz tym samym też nie żyła. Kazael zrozumiał, że kluczem powrotu do normalności będzie głębsze zrozumienie tajników nekromancji i ponowne wykonanie rytuału przy pomocy Synthi. 8. (Optionalne) Skala overpowered: (0-10):7 przy max lvl Dodatkowe komentarze: głos bies podziemi główny atrybut Siła walka wręcz | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Dwudziestka wybranych | |
| |
| | | | Dwudziestka wybranych | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|